SmithMeyersLaboratories Pte Ltd

Friday 8 June 2012

Adik Kepada Teman Wanita Ku

Sudah agak lama sejak saya merasai pengalaman seksual yang benar-benar hebat.

Saya mempunyai teman wanita yang mantap tetapi dia adalah jenis gadis yang boleh melakukan hubungan seks tetapi dia tidak berapa meminati. Ia bukan salah saya, dia hanya mempunyai beberapa masalah emosi dan bukanlah orang yang sangat seksual. Jangan salah faham, beliau adalah seorang gadis yang sangat cantik dengan rambut pirang keemasan dan sebuah badan yang menakjubka patut. Beliau hebat dan ceria untuk bersama tetapi dari segi seksuanyal, sangat mengecewakan

Kami telah bersama sudah hampir dua tahun dan saya juga kenal baik ibu dan adik perempuannya yang berumur 18 tahun. Malah adiknya, Isla, berkata, dia benar-benar selesa dengan saya, seperti seorang saudara. Saya tahu ini adalah benar kerana cara dia berjalan di sekitar rumah dalam baju renang tanpa menghiraukan bahawa saya di sana. (Kebanyakan gadis-gadis yang sangat anxious sendiri sedar badan mereka pada usia itu.) Ia adalah sukar bagi saya untuk menjadi seperti selesa apabila dia melakukan ini kerana bikini thong sangat mendedahkan. Ini tidak akan menjadi soal yang jika dia tidak mempunyai badan yang cantik. Tetapi dia tidak. Dia adalah kira-kira 5'8 "dan 115 pound. Beliau mempunyai rambut panjang yang paling sempurna berambut perang dan punya kaki panjang yang mengagumkan. Ianya begitu panjang bahawa saya boleh bayangkan cara akan membalut di sekeliling saya. Sudah tentu dia tidak membantu kekecewaan seksual saya apabila dia memakai seluar pendek yang paling kecil yang hanya hampir tidak menunjukkan lebih rendah pipi punggung. Gadis ini telah memang menjadi sempurna.

Sepanjang tahun lalu, saya telah mengintip ketika dia sedang menonton TV di atas sofa dengan kakinya kangkang terbuka luas dan seluar dalam dia menunjukkan melalui sisi seluar pendek dia. Saya tahu bahawa dia adalah gadis 18 tahun yang sangat seksual apabila dia bersahaja bertanya kepada saya satu hari mengapa beliau mempunyai beberapa mimpi yang sangat erotik tentang lelaki dari sekolahnya.

Sekali apabila saya sakit, saya tertidur di rumah teman wanita saya. Pintu terbuka di dalam bilik teman wanita saya dan Isla baru sahaja selesai mandi. Dia tahu saya berada di bilik sebelah, tetapi berfikir bahawa aku masih lagi tidur. Dia berjalan melepasi bilik dengan hanya topless dan saya sempat curi-lihat payudara sempurna bulat dan gebu. Saya sentiasa membayangkan bahawa ia akan menjadi lebih kagum kalau dapat pegang dan meramas seluruh.

Pada hari lain, saya duduk dengan teman wanita saya di sofa dan adiknya duduk di atas lantai. Saya curi-lihat daripada sudut mata saya pada pantat sempurna Isla yang sentiasa membuatkan saya keras. Ia adalah jenis yang tidak besar tetapi tidak terlalu kecil yang tidak menunjukkan melalui seluar jean pendek itu. Perfecto!

Dia mesti telah berfikir bahawa saya tidak akan bangun dan bahawa saya tidak dapat melihat. Saya tidak mahu dia berfikir bahawa saya telah menonton jadi saya memelihara kepala saya menunjuk ke arah TV tetapi merenung dengan sekuat tenaga saya daripada sudut mata saya apabila dia selesai. Saya fikir ini hebat tetapi batang saya yang keras serta-merta apabila dia berdiri dan menghadapi ke arah saya dengan seluar pendek itu pada lututnya sambil menyapu. Bagi tempoh 5 saat itu, saya melihat apa yang saya selalu bermimpi.

Belukar beliau adalah gelap dan dipotong kemas. Pinggul beliau tan dan dia berputar mereka yang begitu perlahan-lahan ke arah saya sambil menarik seluar pendek dia kembali. Saya dengan serta-merta 'cum' dalam seluar saya pandang ini cantik dan menumpukan mata saya kembali di televisyen apabila dia berjalan di dalam bilik, tidak tahu apa yang dia telah lakukan kepada saya. Isla mahu duduk di atas sofa supaya teman wanita saya dan saya duduk di atas lantai. Sekarang saya telah menjadi selesa di sekeliling kedua-dua gadis ini, jadi saya lakukan seperti semua lelaki lakukan apabila menonton TV dan meletakkan tangan saya ke bawah seluar saya. Saya tahu bahawa Isla dapat melihat tangan saya turun. Saya kemudian diangkat ke atas tangan saya sehingga seluar saya telah ditarik jauh dari pinggang saya, mendedahkan batang keras saya kepada sesiapa yang di atas saya. Sejak saya berbaring, Isla adalah di atas saya. Saya tahu dia menonton televisyen tetapi agak berharap dia memandang ke bawah untuk melihat batang besar keras saya. Saya mahu kembali memihak. Saya mendengar Isla beralih di atas sofa dan saya membayangkan bahawa ia adalah kerana dia mahukan pandangan yang lebih baik

Tadi teman wanita saya, Alia, berkata beliau akan lari ke kedai berdekatan untuk mendapatkan minuman. Saya memberitahunya bahawa saya lebih suka menyaksikan persembahan ini dan jadi dia pergi dengan sendiri. Isla bangun dan pergi ke biliknya. Saya fondled batang saya sekarang bahawa saya amat dihidupkan dan akhirnya oleh saya sendiri.

Baru sahaja saya akan merangkap, Isla suara manis datang dari biliknya dan meminta saya untuk datang dan membantu beliau dengan sesuatu. Saya berdiri dan berjalan ke arah biliknya. Saya perhatikan bahawa pintu telah ditutup. Saya berpindah dekat dengan pintu dan mendengar bunyi dengung pengsan. Saya menunggu rasa ingin tahu tetapi kemudian mengetuk pintu. Isla dengan sensually meminta saya datang. Saya hampir mati apabila saya melihat badannya hampir telanjang berbaring di atas katil dengan penggetar (vibrator) 12 inci.

Dia hanya memakai panties renda merah jambu tetapi mereka telah merenyukkan ke sisi, mendedahkan terusan cintanya. Penggetar separuh dimasukkan dan meriah dengan kuat. Beliau mengeluh kerana dia bertanya saya semakin hampir. Keliru tetapi teruja, saya berjalan ke sebelah katilnya. Beliau meninggalkan penggetar di dalam dan menggunakan tangannya untuk mencapai ke arah kelangkang saya. Cepat, dia mengoyakkan butang jeans saya, dan batang saya yang keras membatu tumbuh keluar. Beliau cooed dengan keseronokan.

Perlahan-lahan dia mula mengusap-ngusap zakar saya dengan tangannya sebagai penggetar buzzed di dalam. Dia kemudian menarik saya ke atas katil dan perlahan-lahan meletakkan mulutnya di hadapan zakar membonjol saya. Bibir berpisah dan lidahnya bergerak atas dan ke bawah sisi dan atas batang saya. Beliau kemudian dimasukkan batang saya dalam mulutnya dan mula bergerak liar.

Penggetar masih sibuk dan dia berasa keseronokan sambil bergerak cepat. Saya dapat merasakan mulut panas basah mengambil batang saya kerana saya mula untuk merangkap. Dia tidak berkedip apabila saya pancut ke dalam mulutnya. Dia menghisap lebih keras dan menelan setiap auns dengan keseronokan erotik. Isla kemudian mengalami orgasma yang hebat dari penggetar dan keseronokan menghisap saya.

Dia mengeluh dengan kuat sambil meramas bontot saya. Isla menutup penggetar dan menarik saya ke arahnya. Dia kemudian menapak di tangan dan lutut dan merayu kepada saya untuk masukkan batang dari belakang. Saya terkedu seketika, mengetahui bahawa ini adalah adik teman wanita saya. Tetapi batang saya melonjak-lonjak di tepi bontot Isla menunggu kemasukan saya.

Sebelum saya boleh berfikir pemikiran lain, Isla menarik saya kepadanya dan saya cepat merasakan pussy hangat. Ia adalah basah dan ketat. Saya mula bergerak seperti yang dia mengeluh dengan kuat. Saya bergerak lebih dekat kepada orgasma dan begitu juga dia. Jantina yang menjadi lebih liar dan kemudian pintu ke bilik tidur dibuka. Apabila saya berpaling dan melihat mata teman wanita saya, hati saya melonjak. Apa yang telah saya lakukan? Kemudian aku melihat Alia perlahan-lahan menanggalkan pakaiannya dan saya melihat langkah badan telanjang beliau lebih dekat. Beliau berkata "Isla dan saya telah lama merancang. Kami sentiasa mahu bersetubuh dengan seorang lelaki pada masa yang sama."

Saya macam tak percaya... Impian saya telah menjadi kenyataan. Alia pindah naik atas katil dan posisi atas tangan dan berdiri atas lutut sebelah kanan untuk Isla. Saya menarik batang keras saya dari Isla dan masukkan ia ke dalam Alia. Alia menongkah liar. Isla kemudian meletakkan puki basah di muka Alia dan Alia menjilat seperti seorang pro. Badan Isla bergerak liar dengan tetek besar melantun sebagai Alia makan keluar. Saya telanjang keras dan selepas beberapa minit yang seronok memancut di dalam pussy basah teman wanita saya. Dia berasa memancut merangkap ke pelvis beliau dan dia 'cum' pada ketika itu juga.

Keseronokan sudah semakin berkurangan dan saya fikir hampir tamat. Ternyata saya  salah. Mereka meletakkan saya di belakang saya dan mula menghisap zakar saya. Biasanya, saya tidak boleh mengambil sebanyak ini dalam masa satu hari tetapi saya begitu dihidupkan bahawa saya masih mahu lebih. Mereka bergilir-gilir menghisap batang saya dan mencium satu sama lain. Saya melihat dan menyedari bahawa mereka juga main jari antara satu sama lain. Satu akan menghisap bola saya seperti yang lain akan bergerak dan zakar saya. Saya rasa rambut pirang panjang mereka ke atas badan saya kerana mereka mengambil batang saya dalam mulut mereka. Kemudian saya tidak dapat tahan lagi jadi saya climax dengan minda yang bertiup orgasma. Alia dan Isla berkongsi merangkap dan ia meleleh atas muka dan tetek mereka.

Kami kemudian mendapatkan pakaian dan kembali menonton TV. Ibu mereka pulang ke rumah dan bertanya apa yang kami buat sepanjang hari. "Tiada apa-apa jua" kami berkata secara serentak dan kedua-dua gadis memberikan senyuman seksi ke arah saya. Ini lah kisahnya baru tahu bahawa ini adalah hanya permulaan pertemuan seksual saya dengan kedua-dua gadis ini dan juga lebih-lebih lagi kawan-kawan remaja mereka.

4 comments:

  1. kepada jejaka d area lahad datu..sya eja sorg janda ingin kan layanan lelaki..089888743

    ReplyDelete
  2. Good morning girls,
    I'm Sonja McDonell, lesbian, 23, Swiss Airlines Stewardess with 13 oversea towns, very tender & with much fantasies in emergency cases in my wonderful job. Lesbian relations are an established part in the worldwide society since the early 1900. We've some cells in our brains in a young age, wich so called normal girls don't have. These cells become active during the early puberty, mostly with 10-12 years old. They can never be erased & it's important to keep them active. There're many natural products, which activate our sensible body parts, to bring us in the mood.
    Regards
    Sonja sonjamcdonell@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Hai Togel Lovers
    ada kabar gembira neh di Togel Pelangi
    Saat ini ada Promosi Jackpot pasaran Singapore lho
    Langsung diundi !!
    Aman dan terpercaya lho

    Cuma deposit 20ribu saja kamu bisa mengikuti permainan togel 6 pasaran dan permainan dd48 red blue
    Bonus deposit untuk member baru
    referal 1% berlaku seumur hidup Lho

    Bermain di ponsel ? Bisa dong
    Didukung Live chat 25 jam dengan siaga cepat dan fast respon
    info kontak Dengan Live chat 24 jam
    BBM :D8E23B5C
    LINE :togelpelangi
    What Apps :+85581569708
    wechat :togelpelangi

    Silahkan kunjungi website kami di
    www.togelpelangi.com
    togel online

    ReplyDelete

SmithMeyersLaboratories Pte Ltd